I. Úvodné ustanovenia a vymedzenie pojmov

1. Obchodné podmienky upravujú obchodný vzťah medzi podnikateľským subjektom WEBLIFE s.r.o., sídlo podnikania P.O. Hviezdoslava 42, 951 87  Volkovce, IČO: 45 428 379, DIČ: 2023003323, registr. v OR Okresného súdu Nitra, oddiel Sro, vložka číslo: 26288/N. Bankové spojenie: IBAN: SK6283300000002501229822, SWIFT: FIOZSKBAXXX (ďalej len „predávajúci“) a kupujúcim.

2. Obchodný vzťah sa rozumie uzatvorenie kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim, elektronickým obchodným systémom www.partydoplnky.sk (ďalej len „obchod“).

3. Kupujúcim sa rozumie fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá odoslala elektronickú objednávku, spracovanú systémom obchodu.

4. Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, ktorý je spracovaný systémom obchodu, obsahujúci identifikačné údaje o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky obchodu a celkovú cenu objednávky.

5. Obchodné podmienky bližšie upravujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho vo svojom aktuálnom znení a tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy.

6. Obchodné podmienky rešpektujú platné zákony Slovenskej republiky:

Zákon č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov

Zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Zákon č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z.
Zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník.
Zákon č. 266/2005 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri finančných službách na diaľku a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
§ 622 a 623 Občianskeho zákonníka – poučení o zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru alebo služby.

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj 
Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50  Nitra 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 037/7720 001, 037/7720 034
fax č. 037/ 7720 024

http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

II. Povinnosti predávajúceho

Predávajúci sa zaväzuje:

a, že kupujúcemu dodá správny druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok obchodu platných v deň odoslania elektronickej objednávky.
b, dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
c, dodať kupujúcemu spolu s tovarom faktúru – daňový doklad.

Predávajúci nenesie zodpovednosť:

a, za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou počas prepravy kupujúcemu,
b, za oneskorené dodanie, prípadné nedodanie tovaru, zavinené nesprávne udanou adresou kupujúceho,
c, prípadne nedodanie objednaného tovaru zavinené nepredvídateľnými prekážkami.

III. Povinnosti kupujúceho

Kupujúci sa zaväzuje:

a, objednaný tovar riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade zistenia akýchkoľvek závad alebo poškodenia zásielky, o tomto okamžite informovať predávajúceho a prepravcu.
b, že v prípade keď neprevezme tovar, ktorý si objednal na základe elektronickej objednávky, znáša náklady na prepravu v plnom rozsahu. To platí aj v prípade, ak požaduje opätovné doručenie tovaru, kupujúci je povinný uhradiť náklady prvého, aj následného doručenia. Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody.
c, kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru úplným zaplatením jeho kúpnej ceny a následným prevzatím objednaného tovaru od prepravcu.

IV. Dodacie podmienky

1. Objednávka, uzatvorenie kúpnej zmluvy

a, podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie identifikačných údajov kupujúceho v elektronickom formulári, pri odoslaní objednávky.
b, elektronicky prijatá objednávka je považovaná za návrh kúpno-predajnej zmluvy a je považovaná za záväznú pre predávajúceho aj kupujúceho.
c, prijatie elektronickej objednávky predávajúci potvrdí kupujúcemu e-mailom, na adresu udanú kupujúcim vo formulári.
d, predávajúci je oprávnený v závislosti od charakteru objednávky, tzn. množstva tovaru a výšky kúpnej ceny, nákladov na prepravu a vzdialenosť a pod., požiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne. V prípade ak kupujúci nevykoná autorizáciu požadovaným spôsobom a v lehote určenej predávajúcim, kúpna zmluva sa márnym uplynutím tejto doby od začiatku ruší a objednávka sa považuje za neplatnú.
e, k uzavretiu kúpno-predajnej zmluvy dochádza úplným zaplatením a prevzatím tovaru kupujúcim.

2. Stornovanie objednávky kupujúcim

a, kupujúci je oprávnený stornovať elektronickú objednávku bez udania dôvodu do 24 hodín od jej odoslania – vytvorenia. Objednávka môže byť stornovaná písomným oznámením elektronickou poštou, na adresu predávajúceho. V prípade stornovania objednávky nie sú kupujúcemu účtované žiadne poplatky súvisiace so stornom jeho objednávky.

3. Odstúpenie od zmluvy kupujúcim

a, kupujúci môže v zmysle §7 zákona č. 102/2014 Z.z.. odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru, bez udania dôvodu.
b, odstúpenie od zmluvy v uvedenej lehote kupujúci oznámi predávajúcemu písomným oznámením elektronickou poštou, na adresu predávajúceho. O akceptovaní odstúpenia od zmluvy bude kupujúci vyrozumený e-mailom do 24 hodín od obdržania oznámenia
c, kupujúci má právo v rámci 14 dňovej lehoty, tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom kamennom obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu.
d, Pri uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese:

PartyDoplnky.sk
WEBLIFE s.r.o.
P.O. Hviezdoslava 42
951 87  Volkovce

Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý sa nachádza v prilohe potvrdenia objednávky alebo v spodnej časti eshopu. V prípade záujmu máte možnosť vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od kúpnej zmluvy aj elektronicky prostredníctvom našej internetovej stránky. Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od kúpnej zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme e-mailom.

Formulár na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku si prosím stiahnite tu.

e, neposielajte späť tovar formou dobierky! Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Uveďte v zásielke svoje bankové spojenie.
f,  predávajúci sa zaväzuje, že po splnení podmienok podľa čl. IV, bod 3.a, 3.b, 3.c, 3.d a 3.e, vráti kupujúcemu všetky platby vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov v lehote do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy. Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu všetky platby spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.
g, kupujúci sa zaväzuje, že pri nedodržaní podmienok  podľa čl. IV, bod 3.d znáša náklady (zníženie hodnoty tovaru krátkodobým používaním) vo výške 30%  z kúpnej ceny tovaru.

4. Odstúpenie od zmluvy predávajúcim

a, predávajúci môže odstúpiť od zmluvy, ak objednávku nie je možné záväzne potvrdiť (neúplná adresa, zle uvedené telefónne číslo alebo e-mail, kupujúci neodpovedá na e-maily, nezdvíha telefón, a pod.).
b, predávajúci môže odstúpiť od zmluvy, ak objednaný tovar už nie je možné zaobstarať (tovar sa už nevyrába alebo nedodáva) a kupujúci nesúhlasí s náhradným plnením.
c, predávajúci môže odstúpiť od zmluvy, ak je dôvodné podozrenie, že kupujúci má snahu zavádzať predávajúceho uvedením falošných, klamlivých alebo nesprávnych údajov.

5. Miesto dodania, termín dodania

a, miestom plnenia zmluvy sa rozumie adresa, ktorá je uvedená kupujúcim v elektronickej objednávke. Tovar bude odoslaný predávajúcim kupujúcemu s využitím služieb tretích subjektov – prepravných spoločností, alebo na základe dohody s kupujúcim.
b, dodanie tovaru je zrealizované jeho odovzdaním kupujúcemu prepravnými spoločnosťami. Kupujúci potvrdzuje prevzatie svojím podpisom.
c, predávajúci vyexpeduje kupujúcemu tovar v lehote: ak je pri tovare uvedené skladom – dodacia lehota je do 2 pracovných dní, za predpokladu, že je na sklade v dostatočnom množstve. V prípade dlhšej dodacej doby predávajúci bude kupujúceho včas informovať. Nedodanie tovaru do 30 kalendárnych dní, alebo nesúhlas kupujúceho s predĺženou dodacou lehotou, oprávňuje kupujúceho odstúpiť od zmluvy.
d, dohodnutá dodacia lehota platí, ak nenastanú nepredvídané alebo od vôle strán nezávislé okolnosti, t. j. okolnosti vylučujúce zodpovednosť.

6. Cena dopravy a doprava tovaru

a, zásielky expedujeme kuriérskou službou alebo poštou. Cena dopravy pre zásielky na Slovensko SPS kuriérom 3,90 €, Slovenskou poštou 3,90 €,  Balíkovo – výdajné miesta 2,50 €, poplatok za dobierku 1,00€ a je vyčíslená aj v objednávkovom formulári.
b, poštovné sa v objednávke pripočítava k hodnote tovaru a kupujúci je povinný ho zaplatiť spolu s cenou tovaru tak, ako je to uvedené na objednávke. Ceny dopravy – poštovného a tovaru sú konečné. Uvádzané ceny sú platné v rámci Slovenska.
c, osobný odber Volkovce – 0,00 €

7. Kúpna cena a spôsob platby

a, kupujúci kupuje od predávajúceho tovar za cenu, ktorá je v čase odoslania elektronického objednávkového formulára uvedená pri každom danom tovare v nákupnom katalógu obchodu. Ceny tovarov sú konečné.
b, doba platnosti cenovej akčnej ponuky – všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom tovare nie je uvedené inak.
c, kupujúci si pri vyplňovaní elektronického objednávkového formulára zvolí spôsob platby z ponúkaných možností:
– dobierka – cenu za objednaný tovar kupujúci zaplatí pri prevzatí od kuriéra.
– bankový prevod – po prijatí objednávky dostane kupujúci potvrdzujúci e-mail, kde budú uvedené doplňujúce informácie pre platbu bankovým prevodom. Cenu za objednaný tovar kupujúci zaplatí vopred prevodom na účet predávajúceho v lehote splatnosti faktúry. Tovar bude expedovaný po prijatí finančných prostriedkov na účet predávajúceho.
– v hotovosti – pri osobnom odbere Volkovce

8. Zľavy

Predávajúci poskytuje zľavu 5% pre registrované firmy s prideleným IČOm.

V. Záručné podmienky a reklamácie

1. Všeobecné ustanovenia

a, Predávajúci poskytuje podľa všeobecne záväzných právnych predpisov záruku na tovar zákonom stanovených 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.
b, Poskytnutá záruka sa vzťahuje na výrobné vady, ktoré sa na predanom tovare prejavia v záručnej dobe spôsobené závadou materiálu, funkčnou chybou, alebo závady spôsobené pri výrobe.
c, Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobené neodbornou obsluhou a neprimeraným zaobchádzaním, resp. vystavovaním extrémnym a neobvyklým podmienkam, na ktoré nie je výrobok určený a je aj v rozpore s návodom výrobcu.
d, Záručná reklamácia je taká reklamácia, u ktorej je zjavné, že k poškodeniu nedošlo nesprávnym a neúmerným zaobchádzaním, čím sa rozumie: použitie výrobku k iným účelom ako je určený, pôsobením výrobku nadmernou silou, nesprávnou údržbou výrobku, nesprávnou manipuláciou s výrobkom.
e, Na základe rozhodnutia kupujúceho, ktoré zo svojich práv v zmysle ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje je predávajúci povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa ust. § 2 písm. m) Zákona ihneď. V zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie telefonicky alebo e-mailom.
f, Predávajúci zodpovedá za vady tovaru a kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho podľa platného reklamačného poriadku.
g, Počas záručnej doby má zákazník právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru s dokladom o zaplatení.
h, Ak tovar vykazuje vady, zákazník má právo uplatniť reklamáciu v súlade s ust. § 18 ods. 2 Zákona tak, že doručí tovar predávajúcemu na vlastné náklady. Reklamačné konanie tovaru začína dňom, doručenia reklamovaného tovaru do sídla predávajúceho, ak predávajúci alebo určená osoba neurčí inak.
i, Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru u predávajúceho bez zbytočného odkladu.
j, Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady, o ktorých bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
k, Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru.
l, Všetky právom uplatnené záručné opravy sú bezplatné.

2. Kontrola tovaru pri prevzatí

a, Kupujúci je povinný tovar od prepravcu  riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalu. V prípade zistenia porušenia obalu, svedčiacom o neoprávnenom vniknutí do zásielky, alebo o poškodení zásielky manipuláciou, kupujúci zásielku neprevezme.
b, Podpisom preberacieho protokolu kupujúci potvrdzuje, že zásielka bola prevzatá neporušená.
c, Kupujúci je povinný skontrolovať kompletnosť a zhodu zásielky s faktúrou ihneď po prevzatí. (Faktúra slúžiaca zároveň ako dodací list a je vždy priložená v zásielke s prepravovaným tovarom.) V prípade zistenia akýchkoľvek nedostatkov nás  kontaktujte. Dodatočné reklamácie na množstvo alebo druh tovaru nebudú uznané.

3. Záručná doba a záručné podmienky

a, Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim a je platná 24 mesiacov. Záručná doba sa predlžuje o čas, ktorý bol výrobok v oprave, na základe priložených dokladov o predchádzajúcej oprave (reklamácii).
b, Zistená závada má byť oznámená predávajúcemu a nároky vyplývajúce zo závady tovaru uplatnené do konca záručnej doby. Uplynutím záručnej doby zaniká právo na uplatnenie reklamácie.
c, Pre uplatnenie reklamácie a prípadnej záručnej opravy je zákazník povinný uchovať si záručný list priamo od výrobcu, pokiaľ je pribalený k tovaru. Ak nie je pribalený originálny záručný list, potom ho nahrádza faktúra, ktorá je priložená v zásielke spolu s výrobkom.
d, Záručnú dobu nie je možné v žiadnom prípade zamieňať so životnosťou výrobku.
e, Záruka sa tiež nevzťahuje na závady vzniknuté mechanickým poškodením, vinou kupujúceho (poškodenie spôsobené nadmerným a nevhodným užívaním, násilnou manipuláciou, neodborným otváraním).
f, Predávajúci nezodpovedá za závady tovaru, na ktoré bol kupujúci v čase kúpy tovaru upozornený a prevzatie tovaru neodmietol. Pri tovare predávanom za zníženú cenu sa záruka nevzťahuje na závady, pre ktoré bola cena znížená.

4. Zásady uplatňovania a riešenia reklamácie v záručnej dobe

a, Reklamáciu kupujúci oznámi predávajúcemu písomným oznámením elektronickou poštou, na adresu predávajúceho. O prijatí oznámenia o reklamácii bude kupujúci vyrozumený e-mailom do 24 hodín od obdržania oznámenia.
b, Kupujúci zašle reklamovaný tovar na adresu predávajúceho, vrátane reklamných predmetov a darčeka k objednávke !Darček je súčasťou objednávky!
c, Neposielajte reklamovaný tovar formou dobierky! Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Uveďte v zásielke svoje bankové spojenie.
d, Kupujúci je povinný priložiť k riešeniu reklamácie kópiu príslušného daňového dokladu o nákupe – faktúry.
e, Pri uplatňovaní reklamácie je kupujúci povinný odoslať tovar v takom balení, aby nedošlo k poškodeniu tovaru počas prepravy na adresu predávajúceho. Odporúčame zásielku poistiť. Ak dôjde k ďalšiemu poškodeniu tovaru počas prepravy, takéto poškodenie reklamovaného tovaru nebude podliehať záručnej oprave. Za takto vzniknuté škody predávajúci nenesie zodpovednosť.
f, Reklamačné konanie začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledujúce podmienky:
• doručenie oznámenia o reklamácii (príloha v objednávke, zaslané na e-mail)
• doručenie reklamovaného tovaru
• doručenie kópii daňového dokladu o nákupe – faktúry
g, Po prijatí reklamovaného tovaru bude kupujúci bezodkladne informovaný e-mailom o začatí reklamačného konania a spôsobe vybavenia reklamácie.
h, O spôsobe riešenia reklamácie rozhodne predávajúci ihneď, v zložitých prípadoch, najmä ak je potrebné odborné posúdenie vady, alebo oprava tovaru – najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie.
ch, Spôsob vybavenia reklamácie môže byť – oprava, výmena za nový kus, prípadne dodaný iný druh tovaru o ktorý má kupujúci záujem (do hodnoty reklamovaného tovaru) alebo vrátenie kúpnej ceny.
i, O výsledku riešenia reklamácie bude kupujúci pred uplynutím 30 dňovej lehoty informovaný e-mailom a reklamačné konanie bude ukončené.
j, V prípade uznanej reklamácie s vrátením kúpnej ceny, predávajúci vráti kupujúcemu kúpnu cenu tovaru v lehote do 14 dní od ukončenia reklamačného konania, bezhotovostným prevodom na účet určený kupujúcim alebo vopred dohodnutým spôsobom.

VI. Výmena tovaru

1. Kupujúci môže vymeniť zakúpený tovar do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.

2. Výmenu tovaru v uvedenej lehote kupujúci oznámi predávajúcemu písomným oznámením elektronickou poštou, na adresu predávajúceho. Kupujúci v oznámení uvedie skladové číslo novo požadovaného tovaru. O akceptovaní výmeny tovaru bude kupujúci vyrozumený e-mailom do 24 hodín od obdržania oznámenia.

3. Kupujúci má právo v rámci 14 dňovej lehoty, tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom kamennom obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch požiadať o výmenu!

4. Kupujúci odošle tovar na vlastné náklady do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru, v pôvodnom balení, bez poškodenia a závad, spolu s kópiou daňového dokladu – faktúrou, na adresu predávajúceho:

5. Zmluvné strany sa dohodli, že cenový rozdiel kúpnej ceny vymieňaného tovaru bude vyrovnaný nasledovne:

a) Ak kúpna cena nového tovaru prevyšuje kúpnu cenu pôvodného tovaru, kupujúci doplatí rozdiel (spôsob uhradenia doplatku je možné dohodnúť individuálne – dobierka, bankový prevod).

b) Ak kúpna cena nového tovaru je nižšia ako kúpna cena pôvodného tovaru, predávajúci vráti preplatok kúpnej ceny kupujúcemu výlučne bezhotovostným spôsobom na účet uvedený kupujúcim v lehote do 3 dní od zrealizovanej výmeny tovaru. (Kupujúci v oznámení o výmene uvedie svoje bankové spojenie!)

6. Kupujúci sa zaväzuje, že pri nedodržaní podmienok  podľa čl. VI, bod 3 a 4 znáša náklady (zníženie hodnoty tovaru krátkodobým používaním) vo výške 30%  z kúpnej ceny vymieňaného tovaru.

7. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar, a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru za nový začne bežať záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.

VII. Alternatívne riešenie sporov

Kupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@partydoplnky.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z.

ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia,  www.soi.sk alebo iná osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

VIII. Ochrana osobných údajov

Všetky údaje požadované pri registrácii slúžia len k zabezpečeniu realizácie objednávky kupujúceho (spracovania objednávky, dodania tovaru) ako aj pre potreby neskoršej komunikácie s kupujúcim (reklamácia, stornovanie objednávky, vrátenie objednaného tovaru). Osobné údaje nie sú poskytované žiadnym tretím osobám. Všetky osobné údaje sú chránené v zmysle platného právneho poriadku Slovenskej republiky, najmä zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

Kupujúci udeľuje predávajúcemu v súlade so Zákonom o ochrane osobných údajov súhlas na spracovávanie jeho osobných údajov uvedených v objednávke v informačnom systéme predávajúceho za účelom plnenia uzavretej kúpnej zmluvy a za účelom ponúkania služieb a tovarov predávajúceho. Kupujúci udeľuje predávajúcemu súhlas dobrovoľne, na dobu do jeho odvolania. Kupujúci má právo udelený súhlas písomne kedykoľvek odvolať.

Kupujúci svoj súhlas môže kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite blokujeme, zmažeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať.

Viac informácií o tom ako chránime Vaše súkromie sa dočítate v samostatnom dokumente tu : Ochrana osobných údajov.

IX. Záverečné a prechodné ustanovenia

1. Všeobecné obchodné podmienky sú záväzné a platné v znení uvedenom v internetovom obchode predávajúceho odo dňa ich zverejnenia.

2. Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji.

3. Všeobecné obchodné podmienky platia v tom rozsahu a znení, v ktorom sú uvedené v internetovom obchode predávajúceho v deň odoslania objednávky kupujúcim.

4. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok a reklamačného poriadku v znení platnom v deň odoslania objednávky.

5. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu obchodným podmienok bez predchádzajúceho upozornenia. Povinnosť písomného oznámenia zmeny obchodných podmienok je splnená umiestnením v internetovom obchode www.partydoplnky.sk.

Obchodné podmienky sú platné od 01.02.2024